Opis produktu
Klocki puk puk to 16 kolorowych klocków, które zachęcą do zabawy i zainteresują malucha szeleszczącymi elementami. Dodatkową atrakcją są drzwiczki i okienka do zabawy w a ku-ku. Różnorodna faktura wpływa stymulująco na zmysły dziecka i rozwija zdolności motoryczne. Intensywne, kontrastujące kolory wraz z interesującymi obrazkami, biało-czarne graficzne wzory i wiele szczegółów będzie stymulować wzrok dziecka. Klocki zapewnią wiele możliwości zabawy i rozwój wyobraźni. Można je układać, jeden na drugim w wysokie wieże, budować mury lub domki.
Etap 1 (6-12m)
Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - chwytanie i potrząsanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwycenia klocka i potrząsania nim zarówno prawą jak i lewą ręką.
Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - odkrywanie zakładki.
Metoda: Żachęć dziecko do przekładania zakładek znajdujących się na klockach zarówno prawą jak i lewą ręką.
Cel: Rozwijanie samoświadomości - obserwowanie siebie w lustrze.
Metoda: Pozwól dziecku obserwować i rozpoznawać własne odbicie w lustrze. To pomaga rozwijać jego samoocenę.
Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania klockami. To ćwiczenie rozwija siłę mięśni rąk dziecka.
Etap 2 (12-24m)
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 2 do 3 klocków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość i równowagę dziecka.
Cel: Nauka nazw zwierząt.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania nazw zwierząt posługując się grafiką na klockach.
Cel: Wskazywanie zwierząt.
Metoda: Wypowiedz nazwę zwierzącia i zachęć dziecko do wskazania go na klocku.
Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania różnych kolorów.
Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania go na klocku.
Etap 3 (24-30m)
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 3 do 5 klocków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość i równowagę dziecka.
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie różnych kombinacji z klocków.
Metoda: Zachęć dziecko do układania poniższych oraz innych kombinacji z klocków. To ćwiczenie kształtuje przede wszystkim kreatywność dziecka.
Cel: Nauka nazw rzeczy codziennego użytku.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania rzeczy codziennego użytku posługując się grafiką na klockach.
Cel: Wskazywanie rzeczy codziennego użytku.
Metoda: Wypowiedz nazwę rzeczy codziennego użytku i zachęć dziecko do wskazania jej na klocku.
Etap 4 (30-36m+)
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 5 do 6 klocków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość i równowagę dziecka.
Cel: Nauka rozróżniania kształtów.
Metoda: Naucz dziecko różnych kształtów zestawiając w kombinacji różne klocki.
K's Kids to nie są zwykłe zabawki. Daj swojemu dziecku to co najlepsze! Firma K's Kids otrzymała ponad 75 nagród z całego świata za swoje zabawki zaczynając od magazynów dla rodziców, a kończąc na ekspertach w edukacji. Dlaczego? Ponieważ stara się razem z zabawką dostarczyć cenne wskazówki dotyczące korzystania z zakupionej zabawki w taki sposób, aby wykorzystać jej wszystkie walory edukacyjne.
By umożliwić rodzicom zrozumienie, jakie korzyści czerpie ich pociecha z zabawy produktami K's Kids, firma stworzyła Trójkąt Umiejętności. Pokazuje on, czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju: fizycznego, psychicznego i społecznego. To prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący, jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką. Dziewięć ikonek przedstawia poszczególne sfery rozwoju. Trójkąt można odnaleźć na każdym opakowaniu produktów K's Kids.
Co ciekawe, niektóre zabawki są zaprojektowane z myślą o rozwoju niewielu sfer, inne zaś, mają za zadanie kształtować ich większą ilość – wszystko to, zależy od potrzeb i możliwości dziecka znajdującego się na danym etapie rozwoju.
Powyższy tekst jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnej zgody jest zabronione.
Wymiary klocka ok. 8x8x8cm
Produkt dla dzieci od 9 miesiąca życia.
Nr katalogowy: KI3003-PG
Zabawki - Numer handlowy: 46114
Etap 1 (6-12m)
Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - chwytanie i potrząsanie.
Metoda: Zachęć dziecko do chwycenia klocka i potrząsania nim zarówno prawą jak i lewą ręką.
Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - odkrywanie zakładki.
Metoda: Żachęć dziecko do przekładania zakładek znajdujących się na klockach zarówno prawą jak i lewą ręką.
Cel: Rozwijanie samoświadomości - obserwowanie siebie w lustrze.
Metoda: Pozwól dziecku obserwować i rozpoznawać własne odbicie w lustrze. To pomaga rozwijać jego samoocenę.
Cel: Ćwiczenie umiejętności motorycznych - rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania klockami. To ćwiczenie rozwija siłę mięśni rąk dziecka.
Etap 2 (12-24m)
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 2 do 3 klocków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość i równowagę dziecka.
Cel: Nauka nazw zwierząt.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania nazw zwierząt posługując się grafiką na klockach.
Cel: Wskazywanie zwierząt.
Metoda: Wypowiedz nazwę zwierzącia i zachęć dziecko do wskazania go na klocku.
Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania różnych kolorów.
Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania go na klocku.
Etap 3 (24-30m)
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 3 do 5 klocków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość i równowagę dziecka.
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie różnych kombinacji z klocków.
Metoda: Zachęć dziecko do układania poniższych oraz innych kombinacji z klocków. To ćwiczenie kształtuje przede wszystkim kreatywność dziecka.
Cel: Nauka nazw rzeczy codziennego użytku.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania rzeczy codziennego użytku posługując się grafiką na klockach.
Cel: Wskazywanie rzeczy codziennego użytku.
Metoda: Wypowiedz nazwę rzeczy codziennego użytku i zachęć dziecko do wskazania jej na klocku.
Etap 4 (30-36m+)
Cel: Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej - układanie w stos.
Metoda: Zachęć dziecko do układania w stos od 5 do 6 klocków, jeden na drugim. To ćwiczenie kształtuje cierpliwość i równowagę dziecka.
Cel: Nauka rozróżniania kształtów.
Metoda: Naucz dziecko różnych kształtów zestawiając w kombinacji różne klocki.
K's Kids to nie są zwykłe zabawki. Daj swojemu dziecku to co najlepsze! Firma K's Kids otrzymała ponad 75 nagród z całego świata za swoje zabawki zaczynając od magazynów dla rodziców, a kończąc na ekspertach w edukacji. Dlaczego? Ponieważ stara się razem z zabawką dostarczyć cenne wskazówki dotyczące korzystania z zakupionej zabawki w taki sposób, aby wykorzystać jej wszystkie walory edukacyjne.
By umożliwić rodzicom zrozumienie, jakie korzyści czerpie ich pociecha z zabawy produktami K's Kids, firma stworzyła Trójkąt Umiejętności. Pokazuje on, czego dziecko potrzebuje dla prawidłowego rozwoju: fizycznego, psychicznego i społecznego. To prosty przewodnik dla rodziców, pokazujący, jakie umiejętności zdobywa lub rozwija dziecko w czasie zabawy daną zabawką. Dziewięć ikonek przedstawia poszczególne sfery rozwoju. Trójkąt można odnaleźć na każdym opakowaniu produktów K's Kids.
Co ciekawe, niektóre zabawki są zaprojektowane z myślą o rozwoju niewielu sfer, inne zaś, mają za zadanie kształtować ich większą ilość – wszystko to, zależy od potrzeb i możliwości dziecka znajdującego się na danym etapie rozwoju.
Powyższy tekst jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystywanie bez pisemnej zgody jest zabronione.
Wymiary klocka ok. 8x8x8cm
Produkt dla dzieci od 9 miesiąca życia.
Nr katalogowy: KI3003-PG
Zabawki - Numer handlowy: 46114
Dodaj swoją opinię